Lilypie Premature Baby tickers

Lilypie Premature Baby tickers
Lilypie Premature Baby tickers

2 Ekim 2012 Salı

6 AY KINASI...

18 Gün sonra prensesime 6 ay kınası yapacağım deli gibi araştırma yapıyorum...ne kadar eğlenceli olacak kim bilir...bu organizasyonu pek bilen yok ama bilenlerin sayısıda az değil...(her nekadar kendi ailem göçmen olsada ve eşimdem dolayı kimliğimde memleketi yusufeli yazsada)ben bir egeli ve hatta izmirliyim :)buda çoğunlukta egeli ve bursalıların yaptığı bir adet...bende hiç görmedim katılmadım benim içinde çevrem içinde bir ilk olacak bu yüzden çok heyecanlıyım ...neyse belki sayemde öğrenenlerde yaparlar...bir güzel yanıda sevdiklerinle bir araya gelmek için güzel bir bahane ve prensesim için çok güzel bir anı birde büyüyüp evleneceği zaman yapılacak kına gecesinin ön provası:(sanırım ağlayacağım)neyse birkaç güne eksikleri tamamlayıp daha detaylı bilgiler vereceğim....

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...