Lilypie Premature Baby tickers

Lilypie Premature Baby tickers
Lilypie Premature Baby tickers

29 Aralık 2012 Cumartesi

MİMLENMİŞİM :)


merhabalar...

canım arkadaşım kız annesi beni mimlemiş :) bu soruları içimden geldiği gibi cevapladım...

1-Mantığın mı yoksa Duyguların mı ön plandadır?

çoğu zaman mantığım ama anne olduktan sonra eğer evladım söz konusuysa elbette duygularım...
.
2-İnsanlar niye mutlu değiller?Niye gözlerinin önündeki mutlulukları görmüyor ve şükretmesini bilmiyorlar?

insanlar çok fazla şeye sahip ve bitip tükenmek bilmeyen bir değişim yüzünden onda var bende neden yok hırsı mutsuz ediyor insanları şükretmeye gelince;bence insanlar eğer sahip olduklarını kaybetmekten korkmuyorsa şükretmiyorlar.

3-Çok para harcayıp keşke almasaydım yada harcamasaydım dediğin bir şey var mı?

hayır yok çünkü eğer çok para harcamam gerekiyorsa kesin almam gereken bişeydir...ince eleyip sık dokuyan birisi olduğum için keşke pek kullanmadığım bir tabirdir.


4-Haklı olduğun bir konuda hakkını savunur musun yoksa susmak adalet mi dersin?

mücadele etmeme değecek birşeyse elbette savunurum birde karşındaki insan söylediklerini anlayıp senin haklı olduğuna emin olacak biriyse...susmayı tercih ediyorsam ya deymeyecek birşeydir yada anlamayacak birisidir sebebi.

5-Tok gözlü müsün yoksa herşeyim olsun diyenlerden misin?
eskiden herşey herkezin olsun derdim kendim için birşey istemezdim :)anne olduktan sonra herşey kızımın olsun istiyorum yani yine bana değen bişey yok :)

bende sizi mimliyorum sevgiler....

Rengin Karapınarlı EYLA TÜTÜ eylatutu

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...